wtorek, 23 lipca 2013

Prolog

'Spróbuję Cię zmienić' - tak brzmi nazwa tego opowiadania. Dlaczego? Dowiecie się w swoim czasie. 

Dziewczyna spotyka bogacza, zakochują się w sobie i żyją jak w bajce, ale nie tym razem. Biedna studentka Emily pracuje w Starbucks, razem ze swoją przyjaciółką Alexandrą. Pewnego dnia spotyka niebezpiecznego Zayna, który nikogo nie szanuje i każdego ma gdzieś. Jego przyjaciele nie wiedzą co mają z nim robić. Chłopak ciągle chodziłby do klubów ze striptizem i innymi rzeczami. Nadużywa alkoholu i jest palaczem. Całe pieniądze, które dostanie od rodziców przeznacza na swoje zachcianki, a jego koledzy nie mogą już na to patrzeć. Zabrali mu kartę kredytową i zabrali wszelkie oszczędności, by mógł jakoś wyciągnąć się z tego nałogu, ale on stał się wtedy bardzo niebezpieczny. Przyjaciele nie chcą wpuszczać go do domu, gdy jest pod wpływem, bo nie wiedzą co będzie wyprawiał. Chce zarobić troszkę pieniędzy na swoje zachcianki, wtedy zaczyna pracować w Starbucks razem z Emily. Po pierwszym spotkaniu się nienawidzą, ciągle się wyzywają, ale może z czasem zaczną czuć do siebie coś więcej? Zobaczymy.

To moje pierwsze Fan Fiction ze złym Zaynem w roli głównej. Mam nadzieję, że mój pomysł przypadł wam do gustu. Jeśli będzie tutaj 5 komentarzy to napiszę pierwszy rozdział. Zapraszam do czytania i komentowania. :) @Austin_Is_Mine_ xx

12 komentarzy:

  1. Mi się podoba ;D zły Zayn mrrrr. Julka K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dalszy ciąg <3 Kinia Jerry <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczyna się obiecująco :) Mam nadzieję, że szybko dodasz pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG!!!! To jest Zaje.... Pisz pierwszy rozdział!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ambee ... =3 xD23 lipca 2013 12:15

    Zajebiste *-* Szybko pisz 1 rozdział ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na pierwszy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Awww zły Zayn? Jestem na tak ! Mrrrr...

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm... Zapowiada się ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm... Niebiezpieczny Zayn. Podoba mi się...

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow. I ty mowilas ,ze nie jest dobry ? nie oslabiaj mnie <3 💜💛💚💛💜💚💜💛💜💛💖
    @LouowoNiallowa

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi ciekawie......będę z chęcią czytać

    OdpowiedzUsuń